ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κορωναίος Δεν ξέρω πως θα σας φανεί ..


Κορωναίος Δεν ξέρω πως θα σας φανεί ..
αλλά θα σας το γράψω .
Στην Ιταλία παραβίασαν τον Π .Ο .Υ . και πήραν ένα πτώμα με κορωναιο στο νεκροτομείο και ενώ απαγορεύεται ρητώς ....το άνοιξαν .
Στα πόδια , χέρια , παντού .
Και είδαν πως όλες οι φλέβες και οι αρτηρίες ήταν γεμάτες θρόμβους . Κατέληξαν πως αυτό επέφερε τον θάνατο στους ασθενείς από κοροναιο.Δηλαδη δεν είναι ένας ιός αλλά ένα βακτήριο ,που προκαλούσε αυτό .Άρα τζάμπα πήγαιναν όλοι αυτοί οι αναπνευστηρες. και οι εντατικές .Ενώ η ίαση ήταν εύκολη με αντιπηκτικά , αντιφλεγμονώδη και πιο απλά με την ασπιρίνη ,αντιθρομβωτικη .Εάν αντιληφθούν στην Ιταλία ότι όλο αυτό ήταν ένα φιάσκο .... γι'αυτό και δεν άφηναν να ανοιχτουνε σε νεκροτομείο τα πτώματα ....παρά μόνον να στεγανοποιηθουνε αυστηρώς .... τότε θα γίνει ένα μπαχαλο .
Θα ζητηθούν εξηγήσεις ,αποζημιώσεις ,για όλη αυτή την καταστροφή φυσική , σωματική , ψυχική ,οικονομική .
Άιντε να δούμε ποιος θα τα πληρώσει .
Και όχι τιποτις άλλο
Θέλανε να μας εμβολιασουνε και από πάνω ,για να μας τσιπαρουνε όλους .....για να ξέρουν ανά πάσα στιγμή που βρισκόμαστε
Βρεεε αιιι στο διάολο ....χαμένα κορμιά .
Εγώ στην ζωή μου δεν φόραγα την ταυτότητα της νονάς μου ,δεν φόραγα την βέρα μου ,δεν είχα πάνω μου ποτέ ταυτότητα και διπλωμα....και θα κάτσω τώρα να με μαρκάρετε λες και είμαι γελαδα
Ρεεεεε. Ουσττττ