ΚΟΡΩΝΑΪΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΚΟΡΩΝΑΪΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Παρακολουθοῦμε καθημερινῶς καὶ μετ' ἐκπλήξεως τον καταιγισμό εἰδήσεων περί δῆθεν αὐξημένων κρουσμάτων Κορωνοϊοῦ καὶ περί δῆθεν ἀναγκαιοτητος λήψεως αὐξημένων μέτρων προστασίας με ἀποκορύφωμα την ἀπαγόρευσιν τῶν πανηγύρεων καὶ τον περιορισμόν τῶν θρησκευτικῶν συναθροίσεων ἰδίως κατά τον 15 Αὔγουστο, καί ἔτσι ὀπως πᾶμε, πορευόμεθα ὀλοταχῶς καὶ εἰς την ἀπαγόρευσιν τῶν ἑορτασμῶν τῶν Χριστουγέννων.
Μετά ἀπό ὑπόδειξιν τοῦ ἱστοτόπου "ourworld in data" ἀπό τον ἐκλεκτό φίλο καὶ συνατιλήπτορα Giannis Giannousis ἐπεξεργαστήκαμε τα στοιχεία τα ὀποία δίδονται εἰς τον ἀκόλουθον σύνδεσμον καί διαμορφώσαμε το συνημμένο σχῆμα.
Εἰς το Σχῆμα αὐτό δίδονται οἱ ἠμερήσιες ἀνιχνευτικές τοῦ ἰοῦ δειγματοληψιες με ἐρυθρά γραμμή καὶ ο λόγος ἠμερησίων "κρουσμάτων" Κορωνοϊοῦ ὠς προς τον ἀριθμό ἀνιχνευτικῶν δειγμάτων. Παρατηρεῖται ὄτι :
α) Ο ἀριθμός των λαμβανόμενων δειγμάτων αὐξάνεται σταθερά κατά 42 δείγματα ἠμερεσίως ἀπό την ἡμέρα ἐνάρξεως τῆς συστηματικῆς παρακολουθήσεως τοῦ ἰοῦ (10 Μαρτίου) καὶ σήμερα ἔχει φθάσει περί τα 6.000 δείγματα ἔναντι τῶν 50 ἠμερησίων δειγμάτων κατά τας πρώτας Κορωναϊκάς ἠμέρας.
β) Ο λόγος ἠμερησίων κρουσμάτων Κορωνοϊοῦ ὠς προς το σύνολο τῶν δειγμάτων εἰς τας πρώτας ἠμέρας ἐκδηλὼσεως τοῦ ἰοῦ διακυμαίνεται ἀγρίως ἀπό 6 ἔως 26% καὶ πίπτει σταδιακῶς εἰς το 1% μέχρι τὰς ἀρχὰς Μαΐου (γαλάζια γραμμή).
γ) Ἔκτοτε ο λόγος αὐτός διακυμαίνεται ἠπίως καὶ γενικῶς κυμαίνεται κάτω τοῦ 1% μέχρι σήμερον.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ :
1. Τα κρούσματα εἶναι πλέον εὐθέως ἀνάλογα με τον ἀριθμο τῶν λαμβανόμενων δειγμάτων. Ὄσο περισσότερα δείγματα, τόσο περισσότερα τα "κρούσματα".
2. Οὐδεμία ἐπιστημονική ἀπόδειξις παρέχεται δια την τεκμηρίωσιν τῶν περιοριστικῶν καὶ ἀπαγορευτικῶν μέτρων τα ὀποία ἐπιβάλλονται εἰς το ὄνομα τῆς προστασίας ἀπό τον Κορωνοϊό.
3. Το ἐπιστημονικό προσωπικό τῶν ἐπιδημιολόγων και λοιμοξιολόγων καθώς και το σύνολον τῶν ἐξωνυμένων δημοσιαγραφίσκων οἱ ὀποῖοι τρομοκρατοῦν ἐργολαβικῶς τὀν πληθυσμό περί δῆθεν αὐξημένων κρουσμάτων Κορωνοϊοῦ οὐδεμία σχέσιν ἔχουν με τα μαθηματικά.
4. Τα μέτρα περιορισμοῦ και ἀπαγορεύσεως τοῦ κοινοῦ εἰς πανηγύρεις ἤ θρησκευτικάς τελετάς οὐδεμία ἐπιστημονική βάσιν διαθέτουν.
5. Η Ἀριστοτελική φιλοσοφία καὶ ἡ Ἀριστοτελική μεσότητα πρέπει να διδάσκεται ἀπό την 1η Δημοτικοῦ ὤστε οἱ πάντες να ἀντιλαμβάνονται ὄτι χωρίς την συγκριτική Ἀριστοτελική μεσότητα ἤ γραμμή βάσεως (baseline) δεν ὑπάρχει οὔτε ἀπόδειξις οὔτε ἐπιστήμη.
ἈΙΔΩΣ ἈΡΓΕΙΟΙ!!!!!