ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η συγκλονιστική ομιλία, που στέλνει τον Μητσοτάκη και τη ΝΔ στο διεθνές ποινικό δικαστήριο

 ΕΛΛΑΔΑ

Η συγκλονιστική ομιλία, που στέλνει τον Μητσοτάκη και τη ΝΔ στο διεθνές ποινικό δικαστήριο

Date: 17/12/2020 Time: 12:44

Της Συντακτικής ομάδας του The Flag Report

Ο πρώην Υπουργός Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης, μιλώντας πριν από μερικές ημέρες στη Βουλή, έκανε αποκαλύψεις και καταγγελίες, που έχουν βαρύτατο πολιτικό και ποινικό ενδιαφέρον. Διαβάστε παρακάτω μερικά αποσπάσματα.

«Έχετε ποντάρει όλα τα λεφτά στο εμβόλιο. Το εμβόλιο δεν είναι πανάκεια, το οποιοδήποτε εμβόλιο. Είτε της Pfizer με το RNA είτε τα άλλα με τους εξασθενημένους ιούς».

«Χθες βγήκε η Αμερικανική Ρευματολογική εταιρεία και είπε ότι δεν ενδείκνυται να δοθεί σε ρευματοπαθείς, σε αυτούς που παίρνουν κορτιζόνη, σε όλους τους ανοσοκατεσταλμένους, άρα ένα μεγάλο κομμάτι του ευπαθούς πληθυσμού δεν μπορεί να εμβολιαστεί, χθες βρήκε αυτό. Σήμερα να ξεκινάγαμε, τώρα να αρχίζαν να μας κάνουν σε όλους το οποιοδήποτε εμβόλιο, θα απέδιδε σε 4 με 5 μήνες. Μέχρι τότε τι θα γίνεται; Θα πεθαίνουν άνθρωποι»;

«Από 9 Νοεμβρίου το λέω, 15 μέρες τώρα και κάνουν την παλαβή όλοι και το Υπουργείο Υγείας και οι δημοσιογράφοι και τα ΜΜΕ και δυστυχώς και ένα κομμάτι του υγειονομικού δυναμικού. Ακούστε με καλά όλοι γιατί έχετε ευθύνη από εδώ και πέρα. Τα λέω με το πιο επίσημο τρόπο. Υπάρχουν δύο θεραπείες αυτή τη στιγμή. Η μία πήρε έγκριση 9 Νοεμβρίου από τον FDA, είναι το αντίσωμα bamlanivimab που έχει αποδειχθεί, διότι το έχουν πάρει πλέον 250.000 άνθρωποι εκεί πέρα, είναι σαν μία μεγάλη φάση 4, ότι αυτοί που το παίρνουν, που δεν το το κάνουμε σε όλους, δε θα το κάνουμε στον 20άρι, σε έναν ευπαθή πληθυσμό… από τους 100 που αρρωσταίνουν οι 80-85 αυτοί που εξελίσσονται κακά και χρειάζονται Μονάδα ή πεθαίνουν είναι από αυτή την κατηγορία. Σε αυτούς το κάνουμε, σε αυτούς που νοσηλεύονται. Αποδείχθηκε λοιπόν, ότι μειώνει 72% την πιθανότητα να νοσήσει βαριά. Αυτό ξέρετε τι σημαίνει; Ότι μπορούμε να γλιτώσουμε τους μισούς θανάτους από αυτούς που βιώνουμε σήμερα».

«Φέρτε το φάρμακο αυτό, θα χρειαζόμαστε περίπου 2 με 3.000 δόσεις το μήνα στη χειρότερη των περιπτώσεων, ναι, ένα χιλιάρικο κάνει, 250 και 300 εκατομμύρια δώσατε για το εμβόλιο, δώστε άλλα 15 γι’ αυτό και υπάρχει και δεύτερη θεραπεία, που είναι η μοναδική θεραπεία που έχουμε αυτή τη στιγμή γι’ αυτούς που είναι από τη 10η μέχρι τη 14η μέρα της νόσου, εκεί που γίνεται η υπερφλεγμονώδης αντίδραση και δεν μπορούμε να τους παλέψουμε… που δείχνει ότι έχει μία σοβαρή επίδραση σε αυτούς και πολλοί γλιτώνουν και βελτιώνονται. Δεν είναι θαυματουργό, αλλά δεν έχουμε άλλο… Δώστε την έγκριση να αρχίσει να γίνεται στις Μονάδες αυτό το πράγμα, υπάρχει στην Ελλάδα».

«Δεν μπορώ να την καταλάβω τη συνωμοσία της σιωπής. Το εμβόλιο θα δράσει σε 4-5 μήνες. Δεν αντέχουμε ως κοινωνία να πεθαίνουν 100 άνθρωποι την ημέρα… Το κόστος δεν είναι πολύ, αλλά όσο και να είναι και μία ανθρώπινη ζωή να γλιτώσουμε, πρέπει να τη γλιτώσουμε… έχει τρομοκρατηθεί η κοινωνία με όλο αυτό το πράγμα που κάνετε… κάντε τεστ για αντιγόνο στη Νότια Ελλάδα και κάντε τεστ για αντισώματα στη Βόρεια Ελλάδα. Στη Βόρεια Ελλάδα, οι φορείς είναι πάνω από 50%, αυτοί μπορεί να μη χρειαστεί να κάνουν εμβόλιο γιατί είναι καλυμμένοι… και έτσι μπορεί να ανοίξει και το lockdown… κουνηθείτε γιατί από εδώ και πέρα έχετε ποινική ευθύνη».

Εμείς, ως The Flag Report, ασκούμε σκληρή, αλλά δίκαιη κριτική στο πολιτικό προσωπικό. Δεν μας ενδιαφέρουν οι κομματικές σημαίες και όταν υπάρχουν πολιτικοί που λένε και κάνουν ανοησίες τους ελέγχουμε αυστηρά, διότι αυτή είναι η δουλειά μας.

Όταν τα πολιτικά πρόσωπα, ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης, πράττουν έργα επ’ ωφελεία της κοινωνίας και της Δημοκρατίας, εμείς θα είμαστε οι πρώτοι που θα τα αναδεικνύουμε. Μπορεί ο καθένας να έχει την άποψή του για τον Παύλο Πολάκη, αλλά αυτά που είχε το θάρρος να καταγγείλει και να υπονοήσει από το βήμα της Βουλής, λόγω της επαγγελματικής του ιδιότητας, θα πρέπει να μας προβληματίσουν πάρα πολύ.

Ο πρώην Υπουργός είπε, ότι από τις 9 Νοεμβρίου ισχυρίζεται όλα τα ανωτέρω και τα ΜΜΕ κάνουν την παλαβή. Κύριε Πολάκη μας, εμείς λέμε από τον Απρίλιο, ότι υπάρχει πολιτική σκοπιμότητα πίσω από τους εκατοντάδες χιλιάδες θανάτους στην Αμερική από τον κορωνοϊό. Λέμε ευθαρσώς και με στοιχεία, ότι οι υγειονομικές αρχές εκεί, δεν έδιναν την σωστή φαρμακευτική αγωγή στους ασθενείς (υδροξυχλωροκίνη και αζιθρομυκίνη) διότι, ήθελαν να εκμεταλλευτούν πολιτικά τους χιλιάδες θανάτους, για να κάνουν νοθεία στις εκλογές διά της επιστολικής ψήφου.

Επί μήνες φωνάζουμε, ότι η παγκόσμια συμμορία είναι ένοχη για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Επί μήνες επίσης, λέμε, ότι υπάρχει πολιτικο-οικονομική στόχευση και σκοπιμότητα της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, αλλά ο δικός σας αρχηγός και πρώην Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, έκανε και κάνει και εκείνος την παλαβή.

Άρα λοιπόν, σας καλούμε, όπως σωστά δείξατε με το δάχτυλό σας την πολιτική σκοπιμότητα πίσω από τη δράση της Κυβέρνησης, να δείξετε στον Ελληνικό λαό και την συνενοχή της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ, σε αυτά τα εγκλήματα.

Εάν ο κύριος Πολάκης κινήθηκε αυτόνομα από την κομματική του ηγεσία, διότι η ιατρική και πολιτική του συνείδηση δεν του επιτρέπει να συνεχίσει να παίζει σε αυτό το θέατρο του παραλόγου, των θανάτων και των lockdown, τότε είναι κάτι παραπάνω από αξιέπαινος. Γιατί, ο κύριος Πολάκης, μας λέει ουσιαστικά και ζητά επιτακτικά, να καταγραφεί η ομιλία του με τον πιο επίσημο τρόπο, ότι υπάρχει πολιτική σκοπιμότητα πίσω τους χιλιάδες θανάτους στην Ελλάδα. Αδίκημα, που είναι της αρμοδιότητος του Διεθνούς ποινικού Δικαστηρίου για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.

Εάν λοιπόν, έρθει το πλήρωμα του χρόνου και υπάρξουν πρόσωπα και συλλογικότητες που θα σύρουν τον κύριο Μητσοτάκη, το Βασίλη Κικίλια και σύσσωμη της Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ στο Διεθνές Δικαστήριο, η ομιλία του, θα αποτελεί μέρος του κατηγορητηρίου.

Εμείς, θα το επαναλάβουμε και ας γινόμαστε κουραστικοί. Η ιστορία του Κινεζικού κορωνοϊού, των χιλιάδων θανάτων και των lockdown, δε θα τελειώσει καλά για την Κυβέρνηση και τους συνεργούς της. Εάν οι ανώτατοι Έλληνες δικαστές συνεχίσουν να αγνοούν τα στοιχεία, προκειμένου να διεξάγουν έρευνα για τα πραγματικά αίτια των θανάτων, τις φαρμακευτικές αγωγές που συστήθηκαν από τους θεράποντες ιατρούς και τα επιστημονικά δεδομένα για τη χρήση μάσκας σε εξωτερικό χώρο και την αναστολή βασικών συνταγματικών δικαιωμάτων των πολιτών, τότε, θα βρεθούν και οι ίδιοι στο εδώλιο του κατηγορουμένου.

Αυτή η ιστορία, δε θα τελειώσει για τους ανώτατους δικαστές με τον τρόπο που την σκαπούλαραν με την αντισυνταγματική εφαρμογή των Μνημονίων. Θα υπάρξει κυνήγι και θα είναι άγριο. Ουδείς από εδώ και πέρα, σε αυτή τη χώρα, θα μένει στο απυρόβλητο και υπό συστημική ασυλία. Ο καθένας θα λάβει το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί… Ο κύριος Τσίπρας, μετά το έγκλημα της Συμφωνίας των Πρεσπών, οφείλει στην κοινωνία που διαλύεται και στη Δημοκρατία που καταρρέει, να κηρύξει γενική ανυπακοή και εξέγερση, αλλά πιστεύουμε, ότι ο καναπές στη βίλα του στο Σούνιο είναι πολύ βαθύς για να σηκωθεί από αυτόν.

Δείτε την ομιλία του Παύλου Πολάκη:

https://youtu.be/3B_pyCnGs_o

ΠΗΓΗ https://theflagreport.com/i-sygklonistiki-omilia-pou-stelnei-ton-mitsotaki-kai-ti-nd-sto-diethnes-poiniko-dikastirio/?fbclid=IwAR1zz9nWhWL4cGU6KPDTakCDywOL7UOxrSKXouLJL688QmWH9HLziNr6q9s